Conspiratia ascunsa

De curand am stat mai mult pe internet si am aflat de o asociatie satanista numita ,,iluministii”la inceput mam speriat apoi am mai studiat putin si mi-am dat seama ca este infiltrata peste tot prin numere ,semne ,reclame, animati etc.
De exemplu pe di***y chanel sunt foarte multe ipostaze in care apar simboluri, mesaje, numere satanice ,si numai prin barcoduri ,chiar daca noi nu stim ei sunt peste tot o sa va pun sursa principala mai jos , de unde ati putea intelege mai mult

http://youtu.be/q6jqmb2U1UU

Lasă un răspuns

