Tu cum economisesti in bucatarie?

Eu fiind un pusti de 13 ani nu prea stiu multe despre bucatarie dar am cateva idei legate de economisirea in bucatarie:
*Folosirea tigailor din ceramica
*Cumpararea legumelor dintr-un spatiu comercial cu preturi ieftine
*Organizarea cumparaturilor din timp
Eu stiu din propria experienta .Cand mergeam in vizita pe la matusa mea simteam mirosul proaspat al spaghetelor, al supei de galuste ,ardeii umpluti .Eu am intrebat-o :-Matusa care e secretul mancari tale , ea uitânduse cu o privire calda si placuta mi-a raspuns :-Cristi nu conteaza ce fel de preparat gatesi important e cât suflet pui.
Irosirea mancarii este o problemă acută în țara noastră. Vestea bună este că fiecare dintre noi poate face o diferență în acest sens. Jamie Oliver propune în noua sa carte, „Economiseste cu Jamie”, apărută la Curtea Veche Publishing, un nou stil de a face cumpărături, de a găti și de a utiliza alimentele astfel încât să economisim mai ușor. Rețetele sunt realizabile cu un buget redus și gândite astfel încât să valorifice la maximum ingredientele.

image

#EroulSaptamanii
Irosirea mancarii
Economiseste cu Jamie
Imag from google

Lasă un răspuns

