Tom and Jerry

„Tom si Jerry”cu totii îi stim de la bunici pana la parinti si in prezent copii .Aceasta animatie a fermecat generatii de copii.
Este un classic al animatiei cea ce inseamna ca mereu va fi la moda.Eu il consider cel mai potrivit desen pentru famili, deoarece atunci cand incepe, adultilor li-se trezeste un sentiment de nostalgie pentru vremurile copilariei iar copii indiferent de varsta sunt fascinati de acel motan perseverent in sensul ca nu renunta in incercarea de a prinde soricelul si acel soricel curajos numit Jerry.Am ales acest desen deoarece eu cand eram mic imi petreceam diminetile cu fratele meu ,mama si tata uitandune la „Tom si Jerry”ma simteam foarte bine si as vrea sa retraiesc acele momente, „Tom si Jerry” va fi mereu un classic.

image

boomerang
Imag from google

Lasă un răspuns

