Sanatatea este pe primul loc

Este foarte important sa avem grija de noi deoarece daca nu avem grija de corpul nostru asta poate cauza boli .Majoritatea oamenilor uita sa mearga la doctor periodic ,sunt stresati cu locul de munca sau pur si simplu nu le pasa.
Majoritatea oamenilor merg la doctor odata pe an inafara cazului in care sau imbolnavit.
Eu am fost ultima oara la doctor atunci cand mi-am facut un vaccin antitetanos .Chiar daca am 13 ani si ar trebui sa nu ma mai tem de ace eu fug de ele ,dar in momentul in care il fac durerea dureaza doar 3 secunde. Dar cred ca nu sunt singurul care se teme inainte de un vaccin iar apoi spune ca nu l-a durut.Nu uitati „Mens sana in corpore sano”, este ceea ce ne-a spus profesoara de latina la prima ora predata ,inseamna „Minte sanatoasa in corp sanatos”

image

http://www.hipocrat2000.ro/
Imag from google

Lasă un răspuns

