This is my passion

Eu am trei pasiuni ,ca orice alt copil de varsta mea incerc sa imi exploatez potentialul cat mai mult si sa imi antrenez competentele.Acestea sunt :
1)Skateboarding
*Imi place foarte mult ,nu prea este promovat dar este practicat in ultimul timp de multi copii cu nr lor in crestere.Marius Virgil Constantin (skater pro, freestyler) a facut acest lucru, a inviat skateboardingul in Romania.

2)Fotografia
*Sunt complet uimit de unele peisaje sau lucruri acestea sunt fotografiate de mine dintr-un unghi avantajos si lumina soarelui care le face sa dea mai bine in poza

3)Blogging
Ador sa scriu pe blog, este un mod de a-mi impartasi ideile cu lumea intreaga si de a ma exprima liber in orice domeniu.

Sunt bucuros ca pot face parte dintr-o comunitate de skaterii, fotografi si blogari 😀

image

http://youtu.be/CP_IinBItgk
Imag from google

http://bit.ly/1IorxDl

Lasă un răspuns

