Super aplicatia

    Mereu imi imaginez ca am super puteri cu care pot face lucruri uimitoare pe care doar imaginatia le poate intelege.Dar cum ar fi daca ar exista o aplicatie ce ne-ar permite folosirea unor puteri la alegere.Sunt nenumarate optiunii dintre care putem alege.Eu as folosi „cititorul de ganduri”, „zburatorul” „corp de animal”,”puterea focului” etc.Cum am mai spus ,posibilitatile sunt nenumarate iar limita este cerul.
Poate ai fi un superHero bun sau…..RAU.
Cu aceasta aplicatie ti-ai putea alege costumul si iti poti crea propriul tau nume de erou.Eu as avea un costum portocaliu cu un logo albastru ,o peruca mov stil creasta, as putea sari blocuri si munti, si m-as numi „The Jumper”
http:// http://www.utok.ro/app-genius

Lasă un răspuns

