Suntem legati la ochi

In ultima vreme am vazut trei oameni diferiti , ale caror povesti m-au emotionat .
Primul este un batranel care statea in fata unei porti lesinat de beat .In timp ce-mi asteptam un vechi prieten sa iasa din casa , incepusem sa fredonez o melodie , la care batranelul ma intreaba daca stiu engleza.I-am  raspuns :
-Da , la nivel medium..
Atunci eu uimit, incepusem sa port o conversatie in engleza cu el , pana-n momentul cand mi-a pus o intrebare , iar eu mă blocasem , nu stiam ce intrebase .Batranelul incepuse sa rada , spunandu-mi ca el de profesie a fost programator in Argentina , iar atunci cand s-a intors in Romania incepuse sa cheltuie , sa bea , sa piarda .In final el pierde tot ,stand cu chirie , plangandu-si singur de mila si inecandusi amarul in bautura.
Al doilea om l-am observat in timp ce mergeam catre Piata Romana , el statea jos cu un afis in mana pe care scria „Regizor uitat” , am fost atras de asta fiind pe profil media .L-am intrebat „cum de ?” , el raspunzandu-mi ca societatea l-a uitat din momentul in care s-a pensionat pe caz de boala traind dintr-un venit mic .
Iar ultima este o femeie , cred ca de 25-30 de ani pe care am observat-o azi , statea cu un copil in brate pe banca , se jucau ca mama si copil , gen „Unde am disparut?”, nu era nimic anormal …pana sa vad banca pe care statea din alt unghi , observand imediat o hartie pe care scria „Ajutor” ..
In acel moment am simtit lacrimile cum alearga catre iesire .
Concluzia :
Societatea te uita , si nu te iarta, trece pe langa tine si nu te vede.

image

Image by google

Lasă un răspuns

